Solen, jag har längtat efter dig!

Nu har jag varit duktig och fixat det mesta med traderavinsterna.
En del ska på posten i mor'n också :) Det tar jag efter läkarbesöket.

Idag har det även varit soligt och jag har njutit som bara den!
Låg i solen från att jag kom hem tills att jag fick fly från en utländsk
och full kvinna som kom och petade på mig och sa att jag var äcklig som
var vit och att jag var rasist, hm...undrar vem som gjorde färganalysen där...
Sedan kom någon människa och satte sig inpå mig och började fråga vad
jag heter, bor och så vidare. Försökte skaka av mig honom, men det gick sådär.
Då sa jag att jag skulle hem och packade ihop, men han följde efter.
Lyckades skaka av honom genom att gå in på ett solarieställe och låsa in mig.
Han hade ju inte riktigt läst av signalerna denna dagen iaf! haha


Men jag är nöjd med mina 3 nya fräknar och mysig stund i solen.
Dessutom har en tjej ringt och bokat visning av lägenheten idag med.
Så i morgon ska traderavinsterna iväg, tvätten ska tas omhand och
sedan ska städas inför visningen på onsdag. Nu börja det hända saker
Nu måste jag dock dra mig mot sängen för i mor'n ska jag vara hos
läkaren tidigt som fan... Känns ju sådär, men bara att få det gjort!

I mor'n ska jag helt enkelt köra järnet!
Nu, natt natt!

/Zázzi




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback