Snart klar med denna helgen!

Nu sitter jag här och varvar ner och längtar till morgondagen är avslutad.
Ska jobba till kl 16 och efter det ska jag åka och handla innan jag kommer
hem till Eas som jag ska be ordna med mat på bordet till kl 17:00.

Jobbar extra nu en del så blir inte mycket ledigt förrän första advent,
då jag tagit en semesterdag. Ska förbereda allt nu i veckan, ta fram
ljusstakar mm och testa så alla lampor fungerar som de ska.
Är ju inte direkt ett stort fan av en massa julpynt så nöjer mig med
att sätta upp i fönsterna och göra ett litet blomsterarrangemang.
Senare mot julen så ska vi sätta upp en julgran med, men inte mer.

Jag vill bara njuta av massa goda dofter av ljus, pepparkakor och
apelsiner med nejlikor inte känna massa stress med tomtar och sånt.
DEn dagen jag får barn så ska jag pyssla, göra julgodis, pepparkakshus
och allt sånt, men en massa tomtar får de behålla på sina rum!

Ska försöka sova nu snart så jag orkar jobba på i morgon.
Hade tänkt skriva ett litet inlägg och visa lite bilder, men det får bli en
annan dag när jag inte sitter vid Eas dator till att börja med ^^
Ska försöka hinna med lite i morgon så kanske blir då, annars får
det vänta. Finns ju så mycket annat man vill göra och hinna med!

/Zàzzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback