Förväntingar som testpilot för Neutrogena

Idag så har jag börjat skriva lite förväntningar inför min testperiod
för Neutrogena Visibly Clear Blackhead Eliminating Daily Scrub.

Första inlägget fixat nu!

"Har varit nyfiken på den här produkten ett tag nu, men inte fått tummen ur och köpt den.
Har en typisk T-zon hy och även om inte jag har så mycket till ”problemhy” så hoppas jag att
denna ska hjälpa mig att få en renare känsla och inte minst på ett bra sätt slipa bort alla de små
hudflagor och annat som finns där och stör. Hoppas också givetvis att porerna kommer att minska
och önskar ju att de helt försvinner. Har tidigare använt liknande produkter, men dessa har varit
mycket dyrare i jämförelse och därför hoppas jag denna produkt ska ge mig samma resultat, eller bättre.
Det är ju tråkigt om en produkt ska behöva kosta flera hundra för att inte torka ut huden eller ge en
svidande och stramande känsla efter sig.

Nu väntar jag bara på att paketet ska anlända så jag får börja testa!"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback