Brodering, scrapping, heminredning...


Har de senaste dagarna broderat en del. Inga riktiga motiv,
utan bara lite olika söta motiv. Blåvaalen är inte riktigt klar,
men ska fortsätta testa göra massa små testers att använda
till scrapbooking mm. Sen ska jag göra något vettigt med ;)




Gjorde ett brev till mamma och pappa med en liten penna till deras blackboard och
använde en liten brodering som frimärke. Fick givetvis använda ett vanligt frimärke med :P




Sedan gjorde jag iordning en tråkig blomma och tillhörande tråkiga kruka.
Först kastade jag de få kvistar av gamlla blomman som fanns kvar, tömde krukan och tvättade den.
Sedan grundmålade jag den med grått innan jag granitsprayade den :)
Efter det torkat planterade jag min nyinskaffade bananblomma och det hela såg mycket roligare ut :)

 

/Zázzi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback