Pysseldag idag igen!

Idag har jag jobbat hela dagen, varit på tjänsteärende med Sofi och fick
jobba över lite för att fixa med saker på jobb, men kl 17 bar det hemåt!

Ställde mig och gjorde kroketter, limemarinerade kycklingbröst och kall bea.
Eas och jag smaskade i oss det innan vi satte oss och pysslade lite.
Jag grundmålade min elefant och anka och gjorde klart de första jul sakerna.

 




I morgon ska jag ringa till telia, kommunal och HSB för att ordna med räkningar mm.
Betalade allt idag, men funderar på om jag inte betalat för mycket egentligen.
När de samtalen är klara ska jag åka ut till Svågertorp och fixa lite på IKEA, Zooarken,
Jysk, Bauhaus, Plantagen och sedan till Panduro outlet för att fortsätta mitt pyssel hemma.
Någonstans däremellan ska jag rensa hyllorna i gästrummet och sola med ^^

Nu blir det NCSI innan jag ska snarka :)


/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback