Planera upp varje ledig minut

Nu sitter jag och planerar upp varje minut av morgondagen.
Jag har gjort allt som kan göras idag - betlt tradera och stapla skit.
I morgon ska jag däremot göra en massa mer och slutföra en del saker.

Dels så ska jag dra fram symaskinen och sy upp Asdrens byxor som tack
för att han byter en helgdag med mig och ja, han tror jag är hans hembiträde.
Sedan ska jag ordna med Eas paket, planetera om mina citronträd och slänga en
jävla massa skräp i vår container som kommer till bostadsföreningen varje månad.
Har ju samlats ihop en hel del kan man ju lugnt säga! Men i morgon ska det BORT!

Sedan ska jag förbereda lite inför att Lillen kommer på onsdag genom att se till att
sängkläder, täcken mm finns redo när hon kommer på snabbvisit från London.
Det blir även till att boka in min resa till London, omkring den 20 mars, nu i veckan.

Åter till morgondagen - ska försöka pärla klart min påfågel nu när alla pärlor finns.
Det kommer ju troligen att ta ett par timmar och sedan ska jag sy mina jeans,
en spets till mina gästhanddukar och även kanske göra någon av sakerna till
inslagningen av Wilgots doppresent. Beror helt enkelt på hur mycket jag hinner.

Dessutom ska jag måla klart pedeistalen där jag hittat små små fläckar som inte
blivit helt täckta. Så vi får se hur mycket av dessa och många andra småsaker jag
har uppskrivet jag hinner under morgondagen.

Nu ska jag ta kväll och spela lite Star Wars med Chaw, Josefin och Eas.

/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback