Ett litet break i pysslandet

Nu tar jag en snabb paus från mitt pysslande.
Har målat blompediestalen nu 2 gånger och ska ner om en timme och måla
den, förhoppningsvis, för sista gången. Den ska såklart bli vit, till mitt vita rum.
Medan den torkar så underhåller jag mig med att organisera i hobbyrummet.
Har fått lite ordning på alla mina ljusmanschetter som jag använder till scrapping,
Allt julrelaterat har kommit till "julasken" och stämpelasken har fått lite rnovering.

Nu ska jag ge mig på att städa toaletten, tömma Williams låda och gå igenom mina
lådor med tyger innan det är dags att gå ner till snickeboden och fortsätta måla.

Funderar bara på vart jag ska lägga alla saker som mamma och pappa ska ha.
Har ju rensat ut en del samt att de ska ha en skrivare, lite patroner och min gamla
laptop, en fågelmatare/holk och en bäddmadrass. Så måste komma på vart jag
kan gömma undan alla sakerna tills de kommer.

Men, få fundera på det medan jag städar, nu blir det fram med trasorna!

/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback