Så flög en vecka förbi

Ja, då har det hunnit gå en vecka sedan jag skrev senast.
Har tänkt skriva en massa gånger, men tänka hjälper ju inte
även om jag försökt tänka tillräckligt "hårt" för att det ska skrivas ner.

Jag har mestadels jobbat och farit omkring på stan och liknande men
även hunnit göra lite fint på altanen, planterat lite nya frön och börjat
på en liten 14 dagars kur med detox.

Nästa vecka kommer jag att dra igång med att riva tapeterna i hallen
för att se hur väggen ser ut och sedan besluta om den ska bredspacklas eller
om den bara behövs fixas till och sedan målas. Det får jag helt enkelt se.

Mina frön börjar att ta sig och allt eftersom får jag gallra lite.
Och så min lilla Detoxkur som jag, i samband med 14 dagars järnsaft,
vitaminer, Omega 3 och lite extra vardagsträning, ska ta mig igenom
Äter nu bara 1 varmt mål om dagen och äter där emellan en massa frukt,
smooties, grönskaer och försöker att dricka så mycket jag kan.
Lite som en vårstädning i 14 dagar av kroppen.

I morgon bitti är det sovmorgon och sedan ska jag fixa lite i styrelserummet.
Bland annat kolla om jag hittar lite papper som ska gås igenom under styrelsemötet
och kolla upp om det är några nycklar och dylikt som ska lämnas ut.
Så i morgon är det premiär för mig som vicevärd för Brf Odlaren :)

/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback