Helg med solen på topp

Nu sitter jag inne i lägenheten och väntar på att klockan ska närma sig 14.00.
För då kommer solen att hunnit torka gräset och jag kan gå ut och sola en stund.
Medan jag väntar på att tiden ska gå ska jag få undan lite disk och köra en tvätt.

Ska även åka in till stan och köpa lite kuvert så jag kan posta alla mina brev i dag.
Har dragit ut på det ett tag för att fixa kopior och liknande, men idag få det bli av!
När jag har gjort det klart så lär det vara dags att dra sig ut i solen :)

På måndag börjar jag att jobba som distrikta inom bemaningspoolen,
fram till juni då jag börjar gå 75%, kankse enda fram till november! :D

Nej, nu ska jag sätta igång och leta reda på alla adresserna som jag skrivit
upp här någonstans så jag får iväg alla dessa kvitton, blanketter och papper!

/Zazzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback