Helgen

Har inte riktigt haft tid att blogga i helgen eftersom vi ha gjort allt och ingenting.
Lördagen spenderades ute i solen på bakgården och  jag börjdade att måla
en katong i vitt som sedan ska ha ett rött kors på sig, en medicinlåda ska det bli till slut.

Just nu har jag varit ute en sväng på stan och åkt runt för att lära känna staden.
Följde med Andreas med bussen i morse til hans jobb innan jag styrde in mot stan igen.
Hade varit helt underbart att bara komma hem och lägga sig på bakgården och sola,
men tyvärr ser sovrummet fortfarande ut som ett bombnedslag med all min packning.

Skriver mer senare...

Kommentarer
Postat av: Faster Mia

Hej Sara



Hur har du det där nere i södern?? Bara bra hoppas jag, fick flyttkortet från dej igår. Fan vad tiden går fort, tyckte att det var igår vi stod där i kyrkan med vår älskade guddotter.



Ha det bäst, vi hörs



Många kramar



/ Mia med familj

2009-04-07 @ 09:02:27


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback