Hemma tidigt

Idag kom jag hem tidigt från jobbet.
Har rotat runt i lägenheten efter saker som ska med till Kalmar,
hämtat biljetter och städat undan lite så det är fint här hemma.
Nu väntar jag bara på att Eas ska komma hem så jag får i mig mat.

i övrigt så är jag helt jävla slut i kroppen.
Och bara blotta tanken på att jag ska komma upp i mor'n kl 05.00 gör
mig illamående. Men jag kan å andra sidan sova hela vägen till Kalmar!

Systeryster ska tydligen ha kompisar hemma, så hem var man inte välkommen.
Tackar och bugar gör vi åt det, så jag åker och träffar kompisar och tatuerar mig istället :P
i mor'n ska jag träffa Sandra när jag kommer fram till Kalmar, sedan kommer kanske
Sanna förbi när jag är inne i stan innan jag åker till Hagby, äter och sedan drar till Gustav.

Kommer troligen somna som en stock på kvällen och sedan blir det
troligen en runda ner till Hagbyhamn under lördagen skulle jag tro.

Nej, nu ska jag packa det sista.

/Zazzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback