Sängdax

Så har denna dagen passerat.
Ätit massor av god mat, haft skoj och snackat skit större delen av dagen.
Nu är jag helt slut i kroppen och har precis plockat bort alla de kläder som låg
utspridda på golvet i sovrummet, eftersom jag fick springa iväg till bussen.
Att jag hade kunnat missa 2-3 bussar utan att komma försent hör inte till historian.
Jag hade nämnligen tänkt att jag skulle hinna plocka undan det innan Eas kom hem,
men det visade sig att han inte skulle träna beachvolley som planerat så han var
hemma före mig och fick se hur fint jag hade ordnat det på golvet efter att hans föräldrar åkte.

Nu ska jag ta bort sminket och sedan sova.
Natt natt


/Zazzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback