Kalmar

Jag ska inte klaga att jag fick sitta och se räddningsarbete
i 2 timmar, även om jag gärna hade sluppit.
Men hellre sitta och svettas i ett par timmar än att
vara inblandad i den olycka som skedde 100 meter framför en.
Var faktiskt riktigt skraj ett tag när vi satt där...
Satt och pratade med en schysst chaffis hela vägen till Kalmar.
Vi snackade senast jag åkte till Malmö med, hur trevlig som helst.
Skickade till och med ett mail till honom med tatueringen som jag lovade. 

Men nu är jag i alla fall framme i Kalmar.
Sitter och äter livsfarliga chips med Sanna och Sandra i väntan på att
jag ska tatuera mig vid klockan 14.00. Vilket är om ca en timme!

I kväll blir det snabb middag hemma i Hagby och sedan vidare till Gustav.
Blir nog till att lägga brev på posten och fixa med tradera i kväll.
Nu - tatuering!

/Zazzi

Kommentarer
Postat av: Maddie

2009-04-17 @ 17:15:49
Postat av: Maddie

Najs! Gjorde de ont sen då?

2009-04-17 @ 17:16:43
URL: http://bombo.bloggspace.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback