Jag har fått paket

Fick paket idag på posten!
Det såg jag först nu på kvällen när jag hade burit upp Julmys i sovrummet. Julstjärna, mistel i taket och pläd på sängen :)
saker på vinden och fått undan alla kassar som stod där.
Vet dock inte om jag ska öppna brevet för att det är ett paket
där i eller om det är inslaget bara i kuvertet så jag ska ringa
mamma och pappa för att fråga i morgon när jag har min lunch.


Nu är det riktigt juligt och mysigt här hemma och det enda jag saknar
är en julgran, men det får vi klara oss utan detta året med flytt och allt.

Snö och fint ute
Tog även ett foto på vår bakgård som är riktigt julfin nu!
Tyvärr syns det inte så bra eftersom min kamera är sönder
och jag krampaktigt får hålla fast luckan till bterierna,
så bilderna blir inte så br som de borde kunna bli.
Får helt enkelt let efter en bra kamera efter jul!


Nuär väckarklockan påsattoch jag ska somna framförPaket till mig!
tv:n i sovrummet hade jag tänkt. Snarka loss!



/Sara Zazzi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback