Lilla donadagen

Idag är det lilla "donadagen" för mig.Min lilla blomma
Det började i morse med att jag var nere på Ica och lämnade in de
myntrör jag hade fyllt upp med våra småpengar från sparbössan.
425 kronor åkte in på ICA-kortet och jag gick glatt därifrån med ett par
bananer och vitmossa inhandlat.

Nästa projekt blev att använda vitmossan för att göra ett enkelt litet
julangegemang med vitmossan och hyacinterna. Blev juligare än innan :)

Efter det blev det tillverkning av julgodis i form av polkachoklad.
Helt enkelt mjölkchoklad med krossade polkagrisa i.Mjölkchoklad och polkagris = julgodis
Hur enkelt som helst och riktigt gott! Bara att smälta chokladen och i
med de krossade polkagrisarna, röra om lite och sedan klicka ut det.
Jag använder choklad julkalendrar för att få chokladbitarna.

Resten av dagen har gått till att koppla av, rensa ut bland alla papper (klart nu!)
och kollat med bredbandsbolag och adressändring så allt är som det ska och det var det!

Nu ska jag faktiakt gå och lägga mig.
Hade tänkt göra det långt tidigare, men har hittat så många småsaker på vägen
att det hela tiden blivit uppskjutet, men nu ska jag sova så jag orkar jobba i mor'n!


/Sara Zazzi



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback