Sen kväll på Star Vault

Nu sitter jag på Eas studio och glor på när han designar ett område på spelet.
Har precis kommit hem från arbetet (22.40) och lagom hunnit packa det sista
och sedan ta nästa buss in till centralen och gamla stan där Eas jobbar.
Gick en sväng till Lilla Torg och skaffade lite att äta innan vi nu satte oss här.

Annledningen att jag egentligen sitter framför datorn är att jag försöker få räta på de
traderavinster som jag har kvar och som ska levereras i mor'n om jag hittar betalningarna.
Men, ser ut som att jag få leta efter dem i mor'n på tåget.
Nu ska jag iaf sova en smula här innan jag måste upp om ca 4,5 timme till tåget.
Få se om jag skriver i mor'n annars blir det inget skrivet förrän på lördag.


Förresten...
Svar till Sanna och Maja.

Sanna: Japp, ett av smsen var från dig :P
Majsaluttan: Ja, du är en av dem och andra klasskompisar från gamla klasser :)


/Sara Zazzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback