Usch usch

Allting ska givetvis komma på en och samma gång...

Jag har varit på mitt nya jobb och träffat personalen och sett stället.
Verkar helt ok och känns som en riktigt rolig utmaning att ge sig på.
När jag tyckte att allt verkade lugnt och fint, jag skulle ta det lugnt fram
till den 10 juni då jag ska få deligering för jobbet och sedan inte göra
annat än fixa med a-kassan fram tills jag börja jobba den 22 juni.
Men då...Andreas tappade troligen bort sin plånbok på bussen i går.
Så idag har jag ringt runt och försökt att hitta den och blocka alla kort mm.
Roligare saker har jag ju gjort...

Skriver kanke mer i kväll. Nu ska jag fixa lite här.

Kommentarer
Postat av: Sofie

det gjorde mamma med förra veckan. Jag träffade Emil på spring break förresten.

2009-06-03 @ 15:50:22
URL: http://sofiesallt.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan han inte göra det själv`?

2009-06-06 @ 15:37:01


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback