Arbetsmoral och bokmal

Idag har jag varit iväg på medicinkurs.
Efter ca 2 timmar kände jag att jag höll på att somna.
Jag funderade på att lägga huvudet på bordet och be tjejen
som satt bredvid mig att klia mig i håret tills jag somnade.
Men jag vet inte ens vad hon hette och hon verkade inte heta
Munter i efternamn i alla fall, så jag koncentrerade mig på att
hålla mina ögon öppna istället genom den sega föreläsningen.
Vilken jävla arbetsmoral jag har! Uthärda!

Nu har jag nyligen kommit hem.

Har rensat undan lite saker och bäddat sängen.

Det kunde herr Springare tydligen inte göra i morse innan han

drog iväg till sitt jobb. Och inte svarar han på sin mobil heller... *suck*


Pratade med Carolina innan idag och skrattade massor.

Var länge sedan jag hade ett så sinnessjukt samtal :P


Resten av kvällen funderar jag på att spendera på att lyssna till

ljudboken "Psykologi" som jag lånat och raka mina lurviga ben.
Tror jag läst ut 3 böcker redan denna veckan när jag har lyssnat
klart på den här studieboken om Psykologi jag ska lyssna på i kväll.
Om jag får tid över så ska jag damma lägenheten lite inför
morgondagens städning och kanske även omplantering av blommor!
Har ju dock dragit ut på det där med blommorna ett bra tag,
men bara jag hittar en kruka som är stor nog så ska jag sätta igång.
Annars få det bli i helgen så Eas och jag kan hjälpas åt :)

Nu, psykologi och adressera brev till a-kassan mfl.

/The Loved


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback