Helg i Kalmar

I helgen var jag hemma hos mamma och pappa i Kalmar.
Precis innan jag skulle lämna lägenheten så ringer Carina från Oxie LLS
och berättar att jag har fått en fast 100% tjänst from 22 juni hos dem!
Blev superglad och ringde direkt min nuvarande chef för att säga upp mig,
men hon hade givetvis gått hem för dagen redan kl 14.00, så jag får ringa idag igen.

På fredagen slappade vi mest hemma och jag var allmänt slut i kroppen.
Jag kastade i mig lite rester och var ute och gick med Elin i 1 timme :)
Var verkligen en efterlängtad promenad i gamla välkända kvarteren.

Lördagen så var det shopping av kalsonger, firande av pappa nere i Hagbyhamn
och träffade hela tjocka släkten.Grillade och hade mysigt hela kvällen.
Vi hade världens tur med vädret också, solsken hela kvällen!
När vi skulle åka hem såg jag de nya dörrarna på Hagbyhamn, hur fint som helst!
Det håller verkligen på att hända någonting där nere nu!

    

Under söndagen tog vi det bara lugnt och så åkte jag hem, med skjuts av
Ingrid och Pelle som skulle hem mot Trosa, till stationen vid 13.00-tiden.
Väl hemma blev jag och Andreas sittandes framför tv:n och tittade på
Agenda och Dokument inifrån innan vi käkade färskpotatis och somnade bums.

/Zazzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback