Sms

1. Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga.


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Hon är super och har bra priser också. Puss

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Döm ingen på förhand, men fan vad det sparar tid!

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Hemglass kommer till s. Hagby…

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Ska hoppa in i duschen nu ;)

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Vad misstänker de?

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Argyletröja på Dressman! J

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Har du sett något så sött? Det är Majas bäbis!

8. Vad vill du höra mest av allt?
Det skulle inte vara fel. Du anar inte hur mycket jag älskar dig sötnos.

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Kommer in på msn om 20 min.

10. Din romantiska replik?
Ja, hör av dig så fort du vaknar i mor’n bitti!

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Vet du, vet du, jag blev avsugen igår! :D :D :D

Kommentarer
Postat av: maja

är det min bäbis du skriver om? :)

2009-11-30 @ 17:38:54
Postat av: Sanna

n.7: är inte det mitt sms??? jag tycker jag känner igen det :P

2009-12-01 @ 00:27:12


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback