Onödigt vetande?


Hur bor du
: I en stor tvåa i Malmö innestad, fram till nyår, då blir de en trea på 90m2!
Brukar du komma i tid: Alltid!
Hur lång är du: 169,5
Kan du laga mat: Nja, när jag har lust
Vad jobbar du med/pluggar du: Vårdare inom LSS/psyk, pluggar juridik på högskolan
Vad har du på dig just nu: Min gråa myströja och jeans
Har du någon fobi: Nja, hypokondriker
Hade du en bra kväll igår: Haha, nja, låg och hostade som en gris :P
Vilket är ditt senaste inköp: Cd-skivor
Din favoritdryck på morgonen: Te
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Jobbet?
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja
Vad hade du sönder senast: Det var nnog ett par handskar på jobbet
Vem snackade du med senast: Mamma
Varm favoritdricka: Varm oboy med grädde :)
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Kall jordgubbssaft
Alkoholhaltig favoritdricka: Eas drinkar
När gjorde du senast något riktigt dumt: Hm, var nog länge sedan kan inte minnas något
Saknar du någon just nu: Ja,, men inte så påtagligt så det är jobbigt
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Inte mycket som gör mig irriterad
Någon jag stör mig på: Ja
Intressen: Scrapbooking, vännerna och naturen
Senaste person du kramade: Min Eas innan han gick till jobbet
Senaste person du ringde: Mamma
Senaste person som ringde dig: Eas
Vad drack du senast: Nyponsoppa
Vill du ha barn: Vill? Jag ska ha barn :)
Längtar du till din nästa födelsedag: Nej, bryr mig inte så mycket
Har rakat dina ben någon gång: Varje dag, ja tack!
Är du sugen på något nu: Hostmedicin
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Dricker inte koffeindrycker.
Använder du hudkräm: Japp
Micro-pop eller poppa själv
: Poppa själv så klart!
Brukar du baka: Nja nån gång ibland.
Röstade du i det senaste valet: Japp, på junilistan! Om kyrkovalet? NEJ!
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja, så fort jag fått hostmedicin i mig är allt super :)
Vilken låt lyssnade du senast på: Jason Mraz - Lucky
Har någon annan sovit i din säng inatt: Eas så klart
Vad tycker du är äckligt: Folk som är ohygieniska, sönderpiercade människor och McDonalds
Har du pengar på mobilen: Abonnemang, ja.
Vilken svordom använder du mest
: Jävla
Vilken tid är din väckarklocka inställd på: 05.45 när jag jobbar och inte har skjuts
Var köper du dina matvaror ifrån: Ica
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden
: Ta bilden, om jag inte är på photomood :)
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa: Ett hus för Eas och mig att ha familj i
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Ja
När var senast någon stötte på dig: Någon vecka sedan
Vad åt du till middag senast: Korvstroganoff med ris
Kan du vissla: Ja.
Tittade du på tecknat när du var liten: Ja såklart!
Äger du några popband t-shirts: Nej ej längre. Eller jag har en GT25 tröja!
När flög du senast: För ett år sedan till Bulgarien
Pratar du några andra språk: Ja, engelska, tyska och teckenspråk.
Har du gråtit offentligt: Ja
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar
: Nej, nöjd med dem jag har
Vad har du med dig in på bion: Går inte på bio
Vad har du för väder: Soligt höstväder
När sov du senast på golvet
: Oj, kan inte minnas, läääänge sedan
Gillar du din boendesituation: Ja, men älskar dit vi ska flytta. Mot Möllan!
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera: 6
Är dina dagar fullbokade och stressiga: Fullbokade, ja, stressiga, nja ibland när jag har mycket på jobbet
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna: Nix.
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 21
Tror du på liv på andra planeter: Ja, men bara att de typ är utvecklade som kvalster
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt: "Det var då självaste fan" och så fixar jag det
Skulle du någonsin hoppa fallskärm: Nja, har väl större mål i mitt liv
Tycker du om att krama folk: Ja, folk som jag gillar
Äger du en digitalkamera: Ja sen några år tillbaka.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med: Annika Norlin
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det: Nja, ibland
Får du dåligt samvete efter du ätit kött: Knappast, bara för vi åt enbart baljväxter i 2000 år gör inte jag det
Är du mörkrädd: Ja om jag precis sett en skräckfilm...ja eller kanske jämt hahah.
Tre saker du alltid har med dig: Nycklar, mobil och plånbok eller almanacka

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback