Avgång 11:23

Nu sitter jag hemma och väntar på att tiden ska ticka på lite så att jag får gå på mitt avgångssamtal.
William har äntligen fått ro i kroppen och lagt sig för att sova middag,
jag har fått tag i mammografin och fått tid redan i morgon för mammografi eller
ultraljud och jag verkar ha fått ett besked angående hur jag ska arbeta i kväll...

Om det blir som tänkt med arbetstider och liknande så kommer jag efter mitt
avgångssamtal att gå en sväng in på stan för att kolla presenter till syster och svåger,
köpa lite käk och sedan dra hem för att ta hand om den tvätt jag hängt på tork.

Men nu blir det till att springa ner och hämta sista tvätten och hänga upp den,
för 11:23 går bussen och den kommer troligen inte invänta mig ^^

/Zázzi



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback