Här blir det inga barn gjorda...

Min lilla kisse var väl missnöjd med sin promenad eller mitt tömmande av kattlådan, eller båda.
I vilket fall - han bestämde sig för en 5 minuter lång klagosång följt av en pink i sängen.
Jättemysigt att spendera kvällen med att sortera lakan, täcken och allt annat som måste
ner i blöt samt tvättas snarast. Så nu vet jag vad jag ska göra på min sovmorgon i mor'n...
Men, men nog pratat om min säng...

Idag har jag arbetat följt av en sväng till facket för att få svar på diverse frågor.
Ska tillbaka dit efter min arbetsnatt på torsdag morgon. Tills dess har jag dock fått
lite hemläxa att hitta papper med mera och så får vi se vart detta leder sedan.
Slank även in i en och annan affär för att kolla efter inflyttningspresent till syster och svåger.
Inga direkta fynd idag, men massor med ideér!

Ringde till mammografin idag angående min remiss som jag skulle få återkomma om på
torsdag morgon för att kunna boka in tid, så nu hoppas jag det är högt prioriterat!

Nu är ju bara frågan vad man ska hitta på under kvällen, förutom att leta papper
och slötitta på tv.

Nej, det får helt enkelt bli till att kolla upp Ullareds resor, leta papper och
förbereda för morgondagens avgångssamtal från mitt jobb jag sagt upp mig ifrån.
En sväng in till Oxie innan jag går in till stan och handlar lite till augusti-flyttarna.
Första Fia och Jesper sedan mamma och pappa. Allt på en gång, alltid så med Johanssons.

Nej, nu ska jag slita mig från facebook och allt vad detta heter för här blir det inga barn gjorda!

/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback