Hejja hejja!

Igår blev det inte som tänkt utan det blev sovande jour på jobbet,
vilket innebar att jag fick planera om hela dagen och inte hann med det jag tänkt.
Fast, det har jag tagit igen under hela denna dagen :)

Avslutade min jour och for rakt till mammografin där jag fick besked att inget kunde ses.
Så frisk och lättad gick jag därifrån mot Eas jobb för att hämta papper från polisen.
Vidare till facket och reda ut lite innan jag med intygen från brottsregistret for ner till
Turning torso och mitt nya arbete där jag fick reda på lite kring mitt schema.

Gick tillbaka till Eas jobb och åt lunch innan jag gick och hämtade ut biljetter och sedan
for vidare för att köpa presenter till syster och svåger och lite pysselsaker till mig själv
från panduro medan jag ändå var i den delen av stan och snurrade.

Omkring 17.00 var jag hemma och möttes av en gosesjuk William.
En massa gos och 3 kassar med saker senare så var jag redo att vila.
Men icke sa nicke, då visar det sig att fickarnas vatten är dåligt och måste bytas.
Efter detta så ser man ju även hur golvet ser ut etc etc..
Det slutade med att jag gav upp, nu står jag och öser upp dagens middag och
allt som kan vänta till i mor'n får helt enkelt vänta.

För i mor'n är det bara lampbyte, shoppa och mysa med William som gäller!

/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback