Soligt och fint

Nu har jag precis kommit hem efter att varit ute i parken på första "solningen".
Låg och gottade mig i solen i närmre en halvtimme innan en liten Papillon
"atackerade" mig. En söt liten svart och vit 10 veckor gammal vovve!
Speciellt ledsen för det blev jag ju inte, utan satt och gosade med den och
pratade med ägaren i ca 10 minuter innan min pojke ringde från jobbet.
Medan jag hade honom på tråden så passade jag på att köpa lite smått och
gott som jag inte orkade bära hem under gårdagens storshopping.

Så, då var jag tvungen att avbryta solningen för att springa hem emellan
och lämna mjölken och även kolla till datorn som hade kört virusscanning.
Men nu när jag gjort detta och rensat i min väska så ska jag ut i solen igen!

Jag ÄLSKAR verkligen solen!


En söt liten Svart och vit papillon

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback