Avklarad dag hos doktorn

Idag har varit en vanlig arbetsdag bortsett från att jag fick
kompa för att åka till hjärtläkaren på ultraljud och EKG.
Efter att gått hela arbetsdagen och haft lite smått ångest så var
jag till slut på plats och min Guch-sköterska Carin tog emot mig direkt
för att ta EKG och sedan flöt det hela på ganska fort och vi kom igång
innan min bokade tid och var klara stax efterråt med hela undersökningen.
Lite småkladdig och öm över bröstkorgen, men allt såg bra ut och jag kunde
andas ut efter att hållt andan för detta besöket som faktiskt gick riktigt bra!



Nu i kväll har jag pratat med faster Mia, mamma och sedan gjort fint
i akvariet som inte alls var sönder, utan troligen bara hade fått lite för
mycket vatten och en felriktad pump som gjorde att det rann över små
mängder vatten under dagarna. Nu hoppas jag att det ska funkar!

Nu ska jag försöka sova gott :)

/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback