Det går sakta, men säkert!

Nu sitter jag efter en arbetsdag här hemma och plugga.
William och jag låg ute i parken på gräset i solen en stund,
men sedan kom jag på att jag inte visste vad klockan var
och kände att det nog var dags att dra mig in så jag kunde
börja renskriva mina uppgifter i juridiken och slå upp lite
paragrafer och liknande.

Just nu håller jag på att smäller ihop en sammanfattning av
arbetslagar, kollektivavtal och anställningsskydd och det går
sakta men säkert. Ska försöka att göra klart uppgifterna så
fort det går nu så att vi kan ta helg nu i kväll :)

Har 5 uppgifter som ska göras.
1a uppgiften - klar!
2a uppgiften - ska renskrivas på datorn (ca 20 minuter till)
3e uppgiften - klar!
4e uppgiften - påbörjad (ca 30 minuter till)
5e uppgiften - inte ens genomläst, men kapitlet var enkelt så
hoppas att även denna uppgiften ska vara ganska enkel och kanske
vara avklarad efter ca 1 timme.

Dock kommer det nog bli ett litet avbrott eftersom jag gärna vill se
ett program på tv kl 20:00-21:00, men då är lagom att ta en liten
paus innan jag ska göra klart, finputsa på texten och så kommer det
nog passa bra med en liten kvällsmacka då med :)

/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback