En liten paus

Märkte att det blivit en liten paus på skrivandet här.
Har egentligen inte hänt så himlans mycket värt att skriva om
eftersom jag mest bara legat hemma och sovit senaste dagarna.

Skulle jobbat extra idag, men kände igår att det inte skulle funka
så fick sjuka mig och istället sitter jag nu i morgonrock och vill bara
att tiden ska gå undan. Ska försöka ge mig på disken och få undan
lite där sedan ta på mig och vakna till lite också.

Usch, känner mig verkligen överkörd och det enda jag vill är att sova
hela tiden, men inte bara slumra till utan verkligen få sova ordentligt!

Nu så är jag mest rastlös och vill bara att någonting ska hända, vad som helst,
som jag orkar att göra. Funderar på att sätta mig och ta kort på saker och
lägga ut annonser på tradera bara för att få någonting vettigt gjort.
Dock tar det mesta emot och helst vill jag bara att tiden ska rulla på.

Ska nog ta och göra en liten lista med saker som jag ska göra så kan
jag hoppa mellan dem eftersom mitt tålamod idag ligger nere på noll.
Ja, så får det bli. Ska sätta mig och skriva listan nu, bums!

/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback