Här blir inga ungar gjorda!

Idag har vi varit en smula duktiga och en stor smula bara njutit.
Morgonen invigdes med att kolla tvättid eftersom William satte sig
sent i går kväll och protestkissade i sängen innan vi skulle sova.
Visserligen fick vi bytt till sommartäcke, men det hade han ju inte
behövt pissa för att vi skulle bädda om.

Efter att hittat tvättid först kl 17-22 och insett att kattsand var ett måste
så tog vi bussen till ÖB och handlade hem två stora lådor kattsand, en såg
och blomjord så jag kunde sitta och pyssla med lite påskpyntande.

Väl hemma möttes vi av en nöjd kisse som fick sin låda rensad och påfylld.
Sedan satte sig Eas med sitt lilla projekt och jag med mitt påskpyssel.
Det blev ett litet blomsterarrangemang för att väcka lite påskkänsla.

Eas fortsatte med sitt pyssel och jag tog min solfilt och smet till Jesusparken.
Efter att legat där i ca 2 timmar så var jag ganska trött och även om jag inte
ser det så hoppas jag att solen börjat ta lite på min brittiskt solbrända hy.

Nu i kväll gjorde jag en äppelpaj som vi frös in eftersom vi redan har en
massa kladdkaka och sockerkaka (halva nedfryst) sedan vi bakade igår.
Till maten blev det lite How I Met Your Mother och sedan har jag suttit och
kollat en massa saker på nätet och bland annat läst flera sidor om varför
Jesusparken kallas som den gör, statistik över Malmö och liknande.
Kanske inte det intressantaste för alla, men jag tycker det är kul och att
dagen allmänt bara varit bra och vi har fått lite gjort.
Men mest har det varit en slappdag så här blev inga ungar gjorda!

/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback