Lovely!

Detta vädret hoppas jag håller i sig i helgen!
Jag bara älskar att behöva kasta av mig jackan och
känna att jag nästan svettas när jag sitter på bussen.

Idag är det jag som tar en sväng till Clas Olsson och köper en
liten sålåda till mina små frön och knölar och därefter ta med mig
William i koppel och lägger mig på gräsmattan på en filt i solen :)

Senare i kväll blir det kanske till och med en liten grillning? :)
Om inte annat så blir det iaf en hel del räkningar och andra papper
som ska tas omhand och sorteras, betalas och in i sina pärmar.

Har en tanke på att ta med mig juridiken ut när jag ska ligga i solen.
Om det blir så mycket läst vet jag inte, men det är tanken som räknas!
Om inte annat så har jag boken som solskydd om jag vill sova.
Vilket nästan är att räkna med när jag lägger mig i solen ;)

Här bjuder jag på lite fina bilder från Västra hamnen där jag jobbar.
Hur underbart som helst att vara ute i detta området i detta vädret.

/Zázzi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback