Bilder kommer! ;)

Nu sitter jag hemma efter att varit på festivalen och ätit massa grekisk mat.
Har köpt lite blommor som ska planteras i morgon på balkongen och det andra
ska slängas så det blir städat och fint där ute.

Nu sitter jag mest och kollar igenom alla de papper jag samlat på hög och
laddat för att jobba i kväll. Ska dock ta lite kort på vår hall nu när den är så gott
som klar och lite kort från övriga rummen i lägenheten. Eftersom vi fick byrån
förra veckan har vi inte kunnat få allt på plats (vi har jobbat båda två - heldagar!)
och gästrummet ser ut som en katastrof fram till den 5 september då det kommer
en container till gården som vi kan slänga allt skit i.

Men nu ska jag gå och ta foton så de kommer upp några. Sen får jag uppdatera allt
eftersom rummen blir klara. Hallen blir troligen klar nästa vecka när skoställ köps.
Snart tillbaka.

/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback