Måla måla måla!

Idag har jag spacklat, målat, spacklat och målat, spacklat..
Idag har jag mer eller mindre spenderat hela dagen ståendes i
2 garderober med en bredd på ca 60 cm vadera och målat.
Nu i efterhand ångrar jag att jag inte bara tog och spacklade,
fogade i alla skarvar och sedan sprejmålade...
Men, nu är allt grundmålat, en del färdigmålat och resten
ska få torka tills i morgon då det hela ska avslutas.

Det där med rörisolering och sådant kan jag dock inte,
så det får jag fråga om nästa gång jag kommer förbi Beijers.
Men den tredje och sista garderoben, som för övrigt inte är
målad alls, ska jag köpa gipsskiva till och göra fin.
Funderar på hur rören ska byggas in eller om jag bara ska
"slå in" dem i snygg isolering.

Men, men.. nu är det snart dags att jobba och jag hoppas det
kommer gå bra trots att min förkylning verka vilja sätta sig
värre på nosen nu under kvällen. Det blir att kurera!

/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback