Packat och klart för Kalmar

Idag har jag varit på stan och handlat det sista i julklappsväg.
Allt är nu fixat och ska bara slås in och dekoreras fint till jul.
Har packat ner så mycket jag kunnat i resväskan och tryckt ner
massa papper och annat i hopp om att jag faktiskt ska hinna det (?).

Schemat för min snabbvisit i Kalmar är nämligen VÄLDIGT tight!
Börjar med att jag kommer till mormor under eftermiddagen
och sedan ska fira hennes 80-årsdag till kanske 21:00 någonting.
Sedan ska jag hem till mamma, pappa och alla kissarna.
Väl i Hagbyhamn så ska jag packa upp alla paket, reda ut kvitton,
försöka slå in ett och annat paket och även klippa mig innan det
är läggdags. Och eftersom jag åker kl 7:08 från Kalmar C så lär jag
inte hinna mycket mer efter att vi plockat med min packning.

Men, oavsett om det hinner bli inslaget eller ej så ska jag iaf forsla
en massa paket och saker till Kalmar i morgon så det är på plats inför julen.
Det som jag inte hinner slå in får jag antingen ta hem igen eller låta
ligga kvar så jag kan ta det den 23e och slå in innan uppesittarkvällen.

Eftersom vädret inte var det bästa var det inte speciellt härligt att gå
runt på stan heller, men jag fick försöka njuta av julskyltning och julbelysning.



/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback