Testa nya Toyota Avensis

Har ansökt om att få provköra den nya Toyota Avensis.
Ansökter om det på smartson som testpilot och hoppas hoppas jag får det!
Den fick tydligen 5 stjärnor i Euro NCAP och ska tydligen vara riktigt bekväm
att köra och tyst med och det skulle ju itne skada att få testa den en helg
när vi ska till Örebro, Dalarna eller Kalmar! Eller en vanlig morgontur till jobbet.

Den har backkamera och drar lite också så det hade varit super!
Jag kan ju faktiskt fickparkera, men det hade ju inte skadat med lite support ;)
Så nu hoppas jag verkligen jag får provköra den och se vad den går för på
långsträckor eller bara stadstrafikkörning!



http://smartsontestpilot.se/119g/bli-testpilot

/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback