Williams julbad


Innan julafton tänkte jag att William skulle badas och bli lite fin inför julen.
Började med att plocka fram alla sakerna och klopte hans klor, vilket gick problemfritt.
Därefter gick han själv fram till badtunnan och när jag lyfte ner honom så gjorde han inte
några större motstånd. Han tittade lite fundersamt på mig och blev lite obekväm när han
tyckte att jag kom för nära huvudet, men annars så la han sig bara i vattnet.
Men han var ändå ganska så glad när han var fördig och jag lyfta upp honom i
famnen inlindad i handduken. Spinnandes började han att slicka på tassarna samtidigt
som han om vart annat buffade mig med huvudet och gosade med mig.


När han hade torkats och kammats sprang han runt och lekte igen som vanligt och det
tog inte många minuter innan han la sig på golvet och försökte krypa in under soffan.
Funderade vad det var han låg och försökte nå och jamade om att få så jag drog bort
soffan och vad hittade man där om inte en liten bråkdel av alla hans 1000 bollar!
Så, han blev glad och skitig igen och jag fick nöja mig med att badet iaf är genomfört!




/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback