10 minuter till...

10 minuter till, sedan sover jag som en stock.
Nu har jag varit och tränat med och är lagom skakis i kroppen.
Rätt imponerad att det alls gick då Eas ringde och väkte mig och
jag kravlade mig fram till dörren, lyckades få med väskan på
något otroligt sätt och smet ut genom dörren, ut i kylan och gick
halvt sovandes till gymmet för ca 1,5 timmes träning.

Det otroliga var inte att jag gick till gymmet i denna pissekyla.
Inte alls! Jag går gärna och träna annu oftare trots kylan.
Men efter att bara sovit ca 2-2,5 timme sedan i måndag kl 5:45
så är jag ganska imponerad att efter denna sömnbrist samt ett
nattpass jag lyckas trippa iväg och nu sitta med en träningsvärk
i armarna som heter duga. Det är underbart!

Nej, nu ska jag ta lite av min nya Escada Taj Sunset och sova.

Natt natt!

/Zázzi

Kommentarer
Postat av: sofie

jaja, jag fattar att du har köpt den parfym jag med vill ha..

2011-02-22 @ 22:08:28
URL: http://ivegotadrssingroom.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback