Alla hjärtans dag

Ja, då var det alla hjärtans dag igen.
Ska fira den med Nuffi och bara ligga i sängen och mysa framför
den filmen jag köpte till honom/oss i kväll - Grown ups!
Har även handlat hem 2 st kexchoklad med blåbärssmak som ska testas.

Men innan dess ska jag smälla i mig en semla samt sammanfatta dagen.
Upp och hoppa för att gå till jobbet och idag kunde Eas och jag åka bussen
tillsammans och mysa på vägen eftersom jag inte började förrän kl 8:00.
Väl på jobbet flöt dagen på och jag hade även mitt medarbetarsamtal idag.

Sedan bar det av hemåt och pratade med lilla Anna på telefon och väntade
in Eas medan jag försökte att städa och mysa med katten samtidigt.
Sedan kom Eas hem och det blev till att diska och städa upp i köket.
Nu är det rent och fint och jag har ätit min semla så nu återstår bara att
jag ska ladda upp veckoplaneringen och sedan fixa lite god citronsaft,
krypa ner i sängen och titta på Grown Ups! :)

/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback