Antiklimax

Idag har varit en riktig antiklimax dag...
Morgonen började som gårdagen avslutade med magont, illamående och allmän
sjukkänsla. Sedan var det dags att gå upp, men föll tillbaka i sängen ungefär
tio gånger och gosade med William istället. Sedan kollade jag på klockan och
kände mig hemsk som inte ens hade orkat gå och lägga på ett litet brev till pappa.
Men satte mig istället och pluggade lite så länge jag orkade det för att sedan sätta
mig och sammanfatta alla träningstiderna i ett litet träningsschema.

Framåt eftermiddagen började jag vakna till och då var det dags att fixa med
William som skulle till veterinären kl 17:00 för att kolla hans små ögon.
Tack och lov var det ingenting allvarligt och hon kunde inte se något konstigt
med hans ögon, utan troligen är han bara "lite klumpig och nyfiken" som hon sa.
Så med en liten William som helst ville fortsätta leka i klätterställningen på
djursjukhuset blev det till att locka och gulla för att få ner honom så vi kunde
gå i koppel till bussen som skulle ta oss hem.

Väl hemma kopplade jag loss kopplet och han for in under huvudporten och
ställde sig på bakbenen och tittade mot lägenheten genom porten till trapphuset.
Väl inne la han sig pladask på golvet och rullade runt och började direkt att spinna.

Så med vetskapen att William bara är lite klumpig och inte mår dåligt och att
jag faktiskt redan har gjort halva läxan trots en halvfungerande hjärna så är
jag gabska nöjd med att jag ens presterat något alls i dag :P

Nu ska jag bara lägga mig och försöka att sova ordentligt och hoppas på att,
för deras skull, Tukk och Challe fått sin lilla bebis i mor'n när jag vaknar :)
Och lite för jag vill se massa med bebisbilder ^^

Nu blir det snarkis

/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback