Bort bort bort

Nu har jag precis avrundat mina små saker på "att göra listan".
Jag har rensat bland mitt smink som jag nu ska ta slut på allt eftersom,
städat toaletten, rensat Williams låda, vikt och lagt in tvätten från igår,
tränat, bokat träningspass, bokat konsulation för hårborttagning med laser
och nu slutligen gått igenom hela min datorns 7834 bilder så de ligger i ordning.
I morgon får jag ta och gå igen respektive mapp och rensa ev kopior och
MASSOR av onödiga bilder skulle jag tro det är där med!

Vilka uppgifter jag ska göra i rättskunskapen har jag fått reda på idag med,
kul att jag någonsin fick veta detta! :) Speciellt med tanke på att jag skulle
ligga steget före och hade gjort kapl 4 som var på tur, men det hoppade vi visst över..
Men, men...i mor'n blir det till att plugga hela dagen lång så att det blir klart!

Nu ska jag ta tag i pluggandet lite samt rensa min gmail :)
Bjuder på lite gamla foton som jag hittat också ^^


Små vovvar          Smyckeshållaren jag gjorde till Fia            Inspelning av Kyss mig             Utsikt på Gotland



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback