Ett litet hopp

Ja, det blev visst ett litet hopp över gårdagen.
Varför vet jag egentligen inte, men så blev det!

Igår var iaf en riktig plugg och slappisdag.
I ca 6 timmar satt jag och pluggade och mellan varven så fixade
jag mat, städade, kollade lägenheter och slappade framför tv:n.
Försökte titta på facebook, men då blev William sur och la sig på
laptopen. Gissar att han tyckte jag suttit mycket nog där med läxorna.
Men fick så gott som allt med läxan klart, trots att jag gjorde 2 kapitel
denna veckan med alla missförstånd och dålig kontakt från läraren.




På kvällen blev det pannkakor med sylt och grädde, MUMS!



Idag har börjat dagen med lite Ki Balans klockan 9-10.
Efter en timmes tränande gick jag hem och lämnade väskan
för att sedan dra vidare och hämta ut paket från faster :)
Sedan kom jag hem och slappade/pluggade i en timme innan
det var dags att plocka ihop och dra mot bussen till jobb.

Nu är jag hemma igen och i mor'n blir det delad tur.
Ska packa med mig lite liggunderlag mm så jag kan sova! :D

Nu ska jag sova

/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback