Gårdagen

Jag ska börja med en liten sammanfattning av gårdagen.

Jag började dagen med att gå upp tidigt och hoppa in i duschen för
att sedan ta mig till sjukhuset för en laserbegandling av benet.
Fick se gamla bilder från hur det sett ut och jämförde med hur det
såg ut innan denna behandlingen, när jag var bäbis och så vidare.
Man blir verkligen "hemmablind" för jag har ju sett att det är finare,
men inte direkt tyckt att det blivit någon enorm skillnad.
Men så såg jag de gamla bilderna, dagens resultat och insåg att
det blivit jättefint och jag ser verkligen fram emot resultatet efter
denna behandlingen jag gjort :)

Efter ca 5 minuters små laserstrålar i benet var jag ytterligare lite
finare på benet, men ändå röd och det slutgiltiga resultatet av benen
(om jag inte vill ha fler behandlingar) kommer synas om va 6 veckor.
Så om jag blir nöjd är det hela klart och helt fint och läkt lagom till sommaren :)

Efter behandlingen var jag hemma en sväng och fixade innan det var dags
att göra sig redo för jobbet. Arbetsdaen flöt på ganska bra förutom mot
slutet när Snövit blev sjuk så vi kastade till slut hem henne...
Det är ju ingen som tackar henne för hon sliter sönder sig själv!
Men, end of story.


Efter jobbet drog jag mig hemåt och köpte på vägen lite cigg till
grannen som ringde och bad mig om det. Sedan drog jag hem till Eas
och hade mysig födelsedagskväll med tårta och presentöppning.
Hade fått massor av paket på posten, men inte en enda vinst på lotterna :(

Resten av kvällen åt vi gott och tittade på tv


/Zázzi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback