Produktiv

Idag har varit en slapp men väldigt produktiv dag, that's lovely!

Eas och jag började dagen med att äta lite frukost och kolla på ett avsnitt
av How I Met Your Mother innan Eas sprang iväg och klippte sig.
Därefter kastade vi hop träningsväskorna och tog en sväng förbi ICA
för att hämta ut ett paket med 24 pack protein bars för träningen.
Sedan gick vi till träningen och träffade även denna gång Daniel som
choachade oss lite med träningen och hur vi kunde göra för att utvinna mest osv.

Efter en timme eller två på gymmet gick vi hemåt och svängde in på ÖB
på vägen för att handla hem lite smått och gott till oss och William.
Sedan var vi slutligen hemma och det blev att göra tacos och käka lite.
Efter 2 tacosrullar var jag nöjd och belåten och satte mig med mina läxor
som jag nu har skickat in och även påbörjat nästa kapitel på :)

Så nu, med en ren och fin lägenhet, nytränad kropp, mätt mage och
inlämnade läxor för en vecka framöver så är jag nöjd med mig själv
och ska bara sitta och pyssla på datorn och sedan kolla på film som vi köpte idag.
Måste dock sova ganska tidigt eftersom jag ska jobba i mor'n medan Eas kan
ligga kvar och snarka i morgon när min klocka ringer vid kvart i sex.

Nej, nu ska jag avrunda här och pyssla på datorn med annonser till tradera mm
som jag ska försöka få ut i mor'n efter att jag arbetat! :)


/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback