Rensa ut!

Nu har jag tillbringat ca en timme till att rensa ut i garderoben.
Hittade så himla mycket skit som ska ut på tradera mm.
Eller, skit är det ju inte, men massa saker som jag inte använder
och många som jag inte ens har använt som jag istället kan kasta iväg :)
Jag har även rensat och kastat gamla tråkiga underkläder och även Eas dator
och min laptop har fått sig en liten genomrensning. Så nu är det fint överallt!

Har även skrivit ut de styrketräningsprogram jag gjort och printat ut mina
skoluppgifter som jag ska göra i kväll. Så himla skönt att kursen var så lätt!
Jag har bara tittat på uppgiften och känns redan nu som att jag kan svara på
den utan att ha gått igenom allt. Undra om man måste medela sin lärare om
att man vill ha högre betyg än G? För jag vet att det bara står G oavsett hur bra
det är på själva "feedbacken", men kanske lika bra att säga till?

Resan till Skellefteå är nu äntligen bokad och klar, tåg och flyg!
Jag ska åka tåg till Stockholm sedan tillbringa 1,5 timme där
(försöka kontakta mina gamla grannar för en fika) innan jag åker vidare mot
arlanda för att frivilligt tillbringa 2 timmar där innan jag tar flyg till Skellefteå.
Hemvägen blir det samma sak, fast bara 1,5 timme från det att jag
landar på arlanda tills dess att tåget till Malmö går från stationen.
Nu återstår bara att hämta ut biljetterna på stationen och invänta april.

Men så fort hoppas jag inte tiden går eftersom jag har massa annat som
ska hinnas med innan våren kommer. Till att börja med så ska alla sakerna
ut på tradera (troligen i helgen), jag ska fylla år, jag ska lasa benen fina,
jag ska göra en hollywood vaxning - mer om det senare, bleka tänderna,
Eas ska fylla år, mamma ska fylla år, Fia ska fylla år, påsk...
Helt enkelt en hel del som ska hända innan dess ;)

För att återgå till hollywood vaxningen, så ska jag genomföra denna plåga (?)
strax efter min födelsedag eftersom jag fick ett presentkort under hälsomässan
och bara måste testa detta otroliga - åtminstone en gång i mitt liv!
Jag ska bli len som en barnrumpa lovade Linda, som ska göra det hela.
Hon berättade även om det honungsvax hon använder som verkar vara så
MYCKET bättre och skonsammare än den varma skiten jag testat innan.


/Zázzi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback