Uppe och hoppar

Då var det en ny dag. Mådde bättre i går kväll, men hann inte känna efter
förrän det var för sent att friska sig. Men mår mycket bättre idag och har
därför redan varit iväg på yoga, Ki-balans och ett lätt styrketräningspass.
Nu ska jag bara sitta här i soffan med en kopp te och skriva en liten
sammanfattning av de återstående 20 sidorna i juridiken innan jag
tar min väska på axeln och drar till ICA och hämta ut paket, lämna
lite brev på posten och sedan styr vidare mot City Gross.

City Gross ligger förövrigt i Rosengård för er som inte visste detta.
Och, nej, jag förväntar mig inte att vare sig bli våldtagen, misshandlad
eller rånad bara för jag åker dit. Jag tycker faktiskt att det är lite roligt
att åka ut dit och på 10 minuters bussresa hamna som i ett annat land!
Speciellt på sommaren så älskar jag att bara åka ut dit, sätta mig på torget
och bara äta en glass och blunda och vips så är jag i typ Turkiet :)

Men idag är det ju inte så överdrivet bra väder, så idag blir det bara att handla hem
lite nytigheter och bara gå runt i väldigt speciella butikerna de har på centrumet.
Men ska nog ändå gå dit om det fortsätter vara sådant här fint solsken tills dess!
Så kan jag gå förbi moskén och bara låta tiden gå :)

Men nu får det nog bli till att plugga i 1-2 timmar innan mitt te svalnar
och det hinner bli kväll innan jag sätter igång :)

/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback