Boost

Idag har jag varit på hälsomässan, vilket var underbart!
Fick massage, massor med gratisprover och en tandblekning som är
inplanerad i mars helt gratis för jag var en av de första 50 vid Smile's monter.
Så nu jäklar hoppas jag att de inte lurar mig på den skiten.
Men ska kolla upp det hela innan så klart. Troligen redan på måndag :)


Sedan har jag bara jobbat och stått i så mitt pluggande har jag inte hunnit med.
Ska sätta mig en stund till nu i kväll sedan hela rasten i morgon på jobb.
På söndag ska det in såjag ska sitta med det tills det är inskickat!
Så en finare och mer utvecklad version av mässan får nog vänta,
för nu måste jag sätta mig och läsa igen så jag kan fixa de 25 sidor som är kvar
och börja skriva på uppgifterna som ska lämnas in redan i morgon bitti.

Nu ska jag plugga!

Natt natt


/Zázzi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback