Heja heja!

Gick upp omkring kl 8:30, med huvudvärk och tunga ögonlock.
Eas hade precis lagt på luren och gått till sitt jobb och jag skulle ner
i tvättstugan innan jag fick frukostbesök, supertrevligt! :)

Sedan blev det lite bullar, fixa med tvätten och sedan blev det en snabb
promenad till triangeln där skor, tights, vantar mm skulle inhandlas.
Jag hittade en ny träningsväska, vilket verkligen var efterlängtat!

Efter att sagt hejdå gick jag till gymmet och tränade mina två timmar.
Därefter bar det av mot jobbet där jag var en timme för tidig och satt
och sträckte ut mig och åt min frukt och drack massa vatten = duktigt!

Nu är jag hemma igen efter en kort arbetsdag och ser fram emot en
slapp vecka som bara kommer omfatta träning, massage, äta ute med Eas,
en träff med projektgruppen från jobbet, träffa personlig tränare och bröllopsmässa :D

Nu ska jag och Eas sätta oss och leta efter en ny mobil till mig eftersom min
inte verkar vilja leva längre och Eas ska fixa så jag kan spela sims på Tv-skärmen :)

/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback