Och det ska bli SÅ skönt!



Precis så tänker jag nu om att gå och lägga mig och sova.
I går gick vi och la oss som vanligt, till och med lite tidigare
men det innebar definitivt inte att vi fick sova för den skull!
Hela natten låg vi båda och vred och vände på oss, vi försökte trötta
ut oss med kortspel, tv och att bara ligga i mörkret och glo.

Givetvis fungerade ingen av våra starkt studerande metoder och istället
fick vi ta med oss täcken och kuddar till det lilla somrummet där vi slutligen
lyckades slumra till, men då var det dags för mig att gå till jobb.
(Pratade med svärmor som påminde om att det var fullmåne, så var troligen därför)

På väg hem från jobb var det en snabb sväng in i arffärer innan det bar
till gymmet för 20 min springande i "bergslandskap" och sedan hem och äta.

Nu har jag iaf gjort alla små måsten och i mor'n ska alla småsaker slutföras.
Dessutom är det ett hektiskt schema för morgondagen..

7:00 - 14:30     Jobbar
15:00 -  ???      För hoppningsvis de sista mötet med facket som måste sluta senast 17
17:30 - 19:30   Information på skolan

Sedan blir det nog hem och samla tankarna innan jag lägger mig.
Men nu ska jag iaf gå och sova i ett svalt och utvädrat sovrum! :)

/Zázzi



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback