Snurris dag

Idag har varit en sådan där bergodalbane dag.
Man tror att allt är fixat och klart, man slappnar av och blir glad
för att sen märka att det inte alls funkade osv...SUCK!
Det började med att jag trodde min rättskunskap på itslerning var fixad,
men så kom jag hem, kollade upp det hela och, nej...det funkade inte.
Sedan var det dags för socialpsykiatrin och samma sak där.
Så nu är det inlämning om någon dag torsdag respektive måndag och jag
har inte en aning om mina uppgifter ännu...

Men i mor'n ska jag lösa det hela.
Ska möta min lärare för Socialpsykiatrin på morgonen och sedan ringa
till min rättkunskapslärare och fixa innan jag ska dra iväg och träna.
Sedan blir det hem och plugga en stund innan det är dags att dra iväg igen
in till stan en sväng för att sedan bara plugga i lugn och ro och njuta av kvällen.

Men nu är äntligen denna lite snurriga dag över...
Inte ett skit blev gjort av det som skulle, men hoppas det löser sig
och att iaf majoriteten av det fixar sig i mor'n :)

Nu ska jag försöka sova...

/Sara


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback