Vissa saker vill liksom inte som jag vill

Idag hade jag en tanke om att bara ha en lugn och trevlig dag,
åka till Nicole och bli provsminkad och bara glassa hela kvällen.

Och dagen gick ju ganska bra fram till omkring för en timme sedan.
Då tänkte jag nämnligen att jag skulle starta denna bloggen igen
samt gå in och boka in ett boxningspass, men det gick sådär...

först fick jag börja att kolla upp lösenordet till denna bloggen,
eftersom jag har minne som en guldfisk fick jag fixa nytt och även om det
inte tog så mycket tid så tog irritationen över detta massa tid från mig.
Men nu är iaf ett nytt lösenord på plats och jag har massor med saker att
fixa och lägga upp. :)

Till att börja med så ska jag skriva en summary av året som gick - 2010.
Sedan blir det till att fixa en mall för veckoplanering här på bloggen,
ordna med bloggens utseende och sedan lägga upp lite bilder och dyliktsom efterfrågats.

Men nu till att börja med så ville jag bara starta denna bloggen igen
för nu måste jag återgå till alla små måsten "in the real world".

/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback