Work!

Jobb, jobb, jobb..det är vad dagen har bestått av.
Jobbat hela långa dagen och varit hemifrån från 6:30 tills nu.
Hade visserligen en lång rast på dryga 3,5 timmen, men den verkar
alltid försvinna av rena farten och innan man vet ordet av så blir
man väckt för att återgå till jobbandet och får snällt se till att vakna till.

Idag har jag försökt att plugga så gott det går med galna arbetskompisar.
Blev pluggande varierat med skratt och flams som vanligt :P
Men lite pluggande blev i alla fall gjort och nu ska jag sätta mig med boken
i ytterligare en timme innan jag ger upp för dagen och övergår till myskväll.

Ser dock lovande ut på pluggfronten eftersom jag faktiskt nästan är klar och
de 4-5 sidorna jag har kvar består mest utav bilder och sammanfattningar.
Så i morgon blir det till att göra klart det hela innan jobbet kl 13.00-20.30.

Nu, plugg tills ostbågarna åker fram :)


Jobbet, där jag spenderat hela min dag

/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback